بخش دریافت شکایات و نارضایتی ها و رفع آنها

این بخش به جهت دریافت نظرات و مشکلات احتمالی شما در خریدها،پرداخت ها و دانلود محصولات پیش بینی شده است.

تسنا به اختصار مخفف عبارت ((توسعه سیستم های نوین آموزشی)) می باشد که با شعار “آموزش برای همه” از سال 1396 قدم به این نیل گذاشت و سعی دارد با ارائه کامل ترین منابع آموزشی، راهنمای دواطلبان آزمون های مختلف زندگی همچون کنکور، آزمون های سراسری، آزمون های استخدامی، آزمون های زبان و .. باشد.

خرید اینترنتی یا آنلاین که از طریق بانک های کشور انجام می گیرد و سایت پذیرنده بوسیله یک درگاه بانکی اقدام به دریافت وجه نموده و پس از آن محصول دیجیتالی مورد نظر شما را تقدیم می دارد پروسه ای در خرید به خود می بیند که به دلایل مختلف مانند کندی اینترنت،اختلالات بانکی، ارائه اشتباه ایمیل از طرف خریدار و … ممکن است به خطا بیانجامد و محصول شما بنا بر یکی از دلایل ذکر شده ارائه نشود البته تسنا سعی نموده از گرانترنتین و باکیفیت ترین هاستینگ های کشور استفاده نماید که نقشی مهم و به سزا در کاهش اختلالات خریدهای اینترنتی دارند اما نمیتوان مدعی شد که این مشکلات به هیچ وجه رخ نخواهند داد.

 

اما چاره کار کجاست؟

چاره کار ارائه یک پشتیبانی مسئولیت پذیر،پاسخ گو و وقت شناس است که با دریافت مشکلات شما اقدام به مرتفع نمودن آنها نماید. شما کاربران محترم وبسایت تسنا می توانید از طریق این بخش به طرح مشکلات قبل،حین و پس از خرید خود اقدام نمائید، اطمینان می دهیم بدون فوت وقت و در اسرع زمان مشکلات شما را پاسخگو بوده و به رفع آنها مبادرت نماییم.

فرم ثبت شکایت

شما کاربر و خریدار گرامی می توانید هر گونه نارضایتی و شکایت احتمالی خود را از سایت تسنا در فرم زیر ثبت نموده تا مدیریت شخصا نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد،این اطمینان به شما داده خواهد شد تمام سعی خود را در جهت رفع هر چه سریع تر مشکل به خرج خواهیم داد.

نام و نام خانوادگی شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

کد امنیتی